Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbrief-info/62986CA92071A7D754F18444 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

62986CA92071A7D754F18444

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/d283fd40-f781-4300-a913-60658e2aec85

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/f7fe3320-7c15-4322-b907-02571d3dfe6e

http://purl.org/dc/terms/title

Nieuwe opleidingsprofielen volwassenenonderwijs

http://purl.org/dc/terms/issued

2022-06-07T12:36:03.047Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/6310ea58-e65e-11ec-bf64-2f2ed2458476

http://schema.org/position

25

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6295B4252071A7D754F17FC7

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6295B4252071A7D754F17FC8

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6295B4252071A7D754F17FCA

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6295B4252071A7D754F17FCD

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6295B4252071A7D754F17FCF

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6295B4252071A7D754F17FD1

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6295B4252071A7D754F17FD2

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6295B4252071A7D754F17FD3

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6295B4252071A7D754F17FD4

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6295B4252071A7D754F17FD5

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6295B4252071A7D754F17FD6

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6295B4252071A7D754F17FD7

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6298BA4D2071A7D754F18494

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6298BA5C2071A7D754F18496

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6298BA762071A7D754F18498

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

​Vanaf 1 september 2022 wordt het aanbod van het secundair volwassenenonderwijs geactualiseerd en uitgebreid. Zo komen er 10 nieuwe opleidingsprofielen in de studiegebieden fotografie, grafische communicatie en media, printmedia, mechanica-elektriciteit en Slavische talen. Door de Oekraïnecrisis worden aan de opleiding Slavische talen opleidingen in het Oekraïens toegevoegd. Daarnaast komt er een aanpassing van de procedure voor de indiening van opleidingsprofielen in functie van het duaal leren en een eerste lijst van opleidingsprofielen die duaal kunnen georganiseerd worden. Er komt ook een vereenvoudigde procedure voor minimale aanpassingen aan bestaande opleidingsprofielen. De Vlaamse Regering&nbsp;<strong>keurt hiervoor principieel het besluit goed met de nieuwe opleidingsprofielen in het secundair volwassenenonderwijs</strong>. Over dit besluit wordt nog onderhandeld met de sociale partners, daarna gaat het voor advies naar de Raad van State.

http://purl.org/dc/terms/subject

Onderwijs en Vorming

http://purl.org/dc/terms/alternative

Voorontwerp van besluit van de Vlaamse Regering tot wijziging van de regelgeving over de indeling van studiegebieden in opleidingen van het secundair volwassenenonderwijs, de studiebekrachtiging, de organisatie van het opleidingsaanbod en de modulaire structuur van het secundair volwassenenonderwijs voor de studiegebieden fotografie, grafische communicatie en media, printmedia, mechanica-elektriciteit en Slavische talen

Resultaten 1 - 27 van 27

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.