Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbrief-info/62986A232071A7D754F1843C weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
62986A232071A7D754F1843C | |
Organisatie secundair onderwijs | |
2022-06-07T12:36:03.031Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/6310ea56-e65e-11ec-bf64-2f2ed2458476 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/f7fe3320-7c15-4322-b907-02571d3dfe6e | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/d283fd40-f781-4300-a913-60658e2aec85 | |
23 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6299DDD22071A7D754F185D4 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6294CEB32071A7D754F17E8E | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/62974F402071A7D754F183B1 | |
De Vlaamse Regering <strong>hecht opnieuw haar principiële goedkeuring aan het besluit over de organisatie van het secundair onderwijs.</strong> Het besluit kadert in de <strong>modernisering van het secundair onderwijs</strong>, en omvat de essentiële maatregelen rond toelating, evaluatie en studiebekrachtiging voor de 2de en 3de graad. Op die manier komt er een uniformer en transparanter kader voor zowel het voltijds gewoon secundair onderwijs als het buitengewoon secundair onderwijs, opleidingsvormen 3 en 4, voor zowel duale als niet-duale structuuronderdelen. Over dit besluit wordt opnieuw het advies ingewonnen van de Raad van State. De Vlaamse minister bevoegd voor onderwijs zal het onderwijsveld informeren over de inhoud van dit besluit, onder voorbehoud van de definitieve goedkeuring van dit besluit, van het decreet over diverse maatregelen voor het onderwijs en van het decreet dat de regelgeving over duaal leren, de aanloopfase en het stelsel van leren en werken wijzigt. | |
Voorontwerp van besluit van de Vlaamse Regering over de organisatie van het secundair onderwijs, wat leerlingen betreft |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.