Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbrief-info/6228648C6BB7B593CFC1846F weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
6228648C6BB7B593CFC1846F
Relancedecreet onderwijs
2022-03-14T12:48:43.606Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/136df2b5-a395-11ec-8c6a-612246f4fd82
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/d437d986-09de-4b46-8fce-f6ca4389f492
29
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/622636C76BB7B593CFC181D9
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6229C5656BB7B593CFC184B5
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/622636C76BB7B593CFC181DA
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/622636C76BB7B593CFC181D4
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/622636C76BB7B593CFC181D5
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/622636C76BB7B593CFC181DB
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6229C5566BB7B593CFC184B3
Na advies van de VLOR en van de SERV en na onderhandelingen met de sociale partners,&nbsp;<strong>hecht</strong>&nbsp;de Vlaamse Regering <strong>opnieuw haar principiële goedkeuring aan het voorontwerp van decreet over relancemaatregelen in het onderwijs</strong>. Het decreet wil zorgen voor een kwaliteitsvol, maatgericht ICT-aanbod voor onderwijspersoneel bij de Centra voor Volwassenenonderwijs; de begunstigden van relancemiddelen in het secundair onderwijs uitbreiden naar Syntra vzw; en zorgen voor andere tijdelijke maatregelen. Over dit voorontwerp van decreet wordt het advies ingewonnen van de Raad van State.
Voorontwerp van decreet over de relancemaatregelen in het onderwijs
  • Resultaten 1 - 18 van 18

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.