Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbrief-info/6201482ED5F0FAFA87AFAC5C weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

6201482ED5F0FAFA87AFAC5C

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/d437d986-09de-4b46-8fce-f6ca4389f492

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/dc66d32b-be05-43b8-ac18-0d91fdf8c6ec

http://purl.org/dc/terms/title

Voorontwerp van decreet tot wijziging van de regelgeving over duaal leren, de aanloopfase en het stelsel van leren en werken

http://purl.org/dc/terms/issued

2022-02-15T09:25:18.318Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/2ff84165-8e41-11ec-8c6a-612246f4fd82

http://schema.org/position

8

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/62014531D5F0FAFA87AFAC1B

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/62014531D5F0FAFA87AFAC1D

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/62014531D5F0FAFA87AFAC1E

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/62014531D5F0FAFA87AFAC1F

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/62014531D5F0FAFA87AFAC20

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/62014531D5F0FAFA87AFAC1A

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/62014531D5F0FAFA87AFAC1C

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

​Na adviezen van de <span style="font-family: BlinkMacSystemFont, -apple-system, &quot;Segoe UI&quot;, Roboto, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 15px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400;">VLOR, van de SERV, van het Vlaams Partnerschap voor Duaal Leren en na onderhandelingen met de bevoegde onderhandelingscomités hecht d</span>e Vlaamse Regering opnieuw haar <strong>principiële goedkeuring</strong> aan het <strong>voorontwerp van decreet dat de regelgeving wijzigt over duaal leren, de aanloopfase en het stelsel van leren en werken</strong>. Het decreet heeft een dubbele doelstelling. Het bevat enerzijds een aantal <strong>maatregelen die de uitfasering van leren en werken mogelijk maken</strong>. Hierbij gaat het concreet om een uitbreiding van de aanloopfase, kwalificeren in de aanloopfase en de wijziging van de berekeningswijze van werkingsbudget voor duale opleidingen in de centra voor deeltijds onderwijs en Syntra vzw’s. Anderzijds worden<strong> diverse technische correcties doorgevoerd aan de regelgeving rond duaal leren en alternerende opleidingen in het secundair onderwijs</strong>. Over dit voorontwerp van wijzigingsdecreet wordt het advies ingewonnen van de Raad van State.

http://purl.org/dc/terms/subject

Onderwijs en Vorming

http://purl.org/dc/terms/subject

Tewerkstelling

http://purl.org/dc/terms/alternative

Voorontwerp van decreet tot wijziging van de regelgeving over duaal leren, de aanloopfase en het stelsel van leren en werken

Resultaten 1 - 20 van 20

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.