Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbrief-info/61FA49B0D5F0FAFA87AFA97F weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
61FA49B0D5F0FAFA87AFA97F
Organisatie secundair onderwijs
2022-02-07T12:53:37.333Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/f6508bc5-8814-11ec-8c6a-612246f4fd82
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/d437d986-09de-4b46-8fce-f6ca4389f492
14
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/61FCF38FD5F0FAFA87AFAAC2
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/61EECB38D5F0FAFA87AFA3E3
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/61EECB38D5F0FAFA87AFA3E2
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/61FCF36DD5F0FAFA87AFAAC0
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/61EECB38D5F0FAFA87AFA3DF
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/61EECB38D5F0FAFA87AFA3DD
​De Vlaamse Regering&nbsp;<strong>hecht haar principiële goedkeuring aan het besluit over de organisatie van het secundair onderwijs.</strong>&nbsp;Het besluit kadert in de&nbsp;<strong>modernisering van het secundair onderwijs</strong>, en omvat de essentiële maatregelen rond toelating, evaluatie en studiebekrachtiging voor de 2de en 3de graad. Op die manier komt er een uniformer en transparanter kader voor zowel het voltijds gewoon secundair onderwijs als het buitengewoon secundair onderwijs, opleidingsvormen 3 en 4, voor zowel duale als niet-duale structuuronderdelen. Over dit besluit wordt het advies ingewonnen van de Raad van State. De Vlaamse minister bevoegd voor onderwijs zal het onderwijsveld informeren over de inhoud van dit besluit.
Voorontwerp van besluit van de Vlaamse Regering over de organisatie van het secundair onderwijs, wat leerlingen betreft
  • Resultaten 1 - 17 van 17

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.