Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbrief-info/61B85D2F364ED90009001151 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
61B85D2F364ED90009001151
Actualisering kwaliteitsstandaard voor Content and Language Integrated Learning (CLIL) in het secundair onderwijs
2022-06-22T07:31:15.084Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/4849f8c2-f1fd-11ec-84af-37629fe5712d
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/d437d986-09de-4b46-8fce-f6ca4389f492
77
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/61B9B2A1364ED90008000038
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/61B85447364ED90009001022
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/61B85447364ED90009001021
De Vlaamse Regering <strong>actualiseert principieel&nbsp;de kwaliteitsstandaard voor Content and Language Integrated Learning (CLIL) in het secundair onderwijs </strong>en de leertijd. Zo worden bijkomende testmogelijkheden toegevoegd waarmee een personeelslid de vereiste taalkennis kan bewijzen op niveau C1 van het Europees Referentiekader voor de Talen (ERK). Daarnaast worden ook enkele achterhaalde tekstuele elementen geactualiseerd. Over dit wijzigingsbesluit wordt het advies ingewonnen van de Raad van State.
Voorontwerp van besluit van de Vlaamse Regering tot wijziging van het besluit van de Vlaamse Regering van 9 mei 2014 tot bepaling van de kwaliteitsstandaard voor Content and Language Integrated Learning (CLIL) in het secundair onderwijs en de leertijd en aanwijzing van de bevoegde dienst voor de goedkeuring van de CLIL-plannen, wat betreft de actualisering van de kwaliteitsstandaard
  • Resultaten 1 - 14 van 14

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.