Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbrief-info/616689BD364ED9000900048B weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
616689BD364ED9000900048B | |
Subsidie project voorbeeldscholen met cognitief sterk functionerende leerlingen: wijzigingsbesluit | |
2021-11-12T14:33:08.276Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/73d3ee5f-43c5-11ec-9bd2-2b28dc3a4242 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/d437d986-09de-4b46-8fce-f6ca4389f492 | |
12 | |
In 2020 besliste de Vlaamse Regering om subsidie toe te kennen aan een project met 13 scholen om met wetenschappelijke ondersteuning met cognitief sterke leerlingen te werken. In 2021 werd de subsidie voor deze 13 scholen verlengd. Daarna besliste BS GO! 't Kofschip in Edegem om het project niet verder te zetten. VBS De Ark Heverlee zal de projectdoelstellingen voor het tweede projectjaar overnemen. Daarom<strong> wijzigt</strong> de Vlaamse Regering <strong>nu het subsidiebesluit voor het project 'voorbeeldscholen met cognitief sterk functionerende leerlingen' met wetenschappelijke ondersteuning voor het projectjaar 2021-2022</strong>. De wijziging <strong data-editor-position-level="0">schrapt de begunstigde BS 't Kofschip-Edegem voor dit tweede projectjaar en vervangt deze door VBS De Ark-Heverlee</strong>, zodat deze laatste school een extra projectmedewerker kan aanstellen tijdens het tweede projectjaar. | |
Ontwerpbesluit van de Vlaamse Regering tot wijziging van het besluit van de Vlaamse Regering van 25 juni 2021 tot toekenning van een subsidie van maximaal 497.200 euro voor het project “voorbeeldscholen met cognitief sterk functionerende leerlingen” met wetenschappelijke ondersteuning voor het projectjaar 2021-2022 |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.