Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbrief-info/614AEA8F364ED900080000FA weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Waarde |
---|---|
614AEA8F364ED900080000FA |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/d437d986-09de-4b46-8fce-f6ca4389f492 |
|
Toekenning lestijden, lesuren en uren op basis van het ondersteuningsmodel en extra werkingsbudget voor de professionalisering van ondersteuners voor het schooljaar 2021-2022 en het eerste trimester van het schooljaar 2022-2023 |
|
2021-11-12T14:42:14.728Z |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/b98cc9ca-43c6-11ec-9bd2-2b28dc3a4242 |
|
7 |
|
http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent |
Vanaf 1 september 2017 trad een nieuw model in werking voor de <strong>ondersteuning van leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften </strong>in het gewoon onderwijs. Na onderhandelingen met de sociale partners keurt de Vlaamse Regering <strong>opnieuw principieel het besluit goed dat lestijden, lesuren en uren toekent op basis van het ondersteuningsmodel en extra werkingsbudget voor de professionalisering van ondersteuners voor het schooljaar 2021-2022 en het eerste trimester van het schooljaar 2022-2023.</strong> Het besluit gaat nu voor advies naar de Raad van State. |
Voorontwerp van besluit van de Vlaamse Regering tot toekenning van lestijden, lesuren en uren op basis van het ondersteuningsmodel voor de ondersteuners voor het schooljaar 2021-2022 en van extra werkingsbudget voor de vervanging van ondersteuners tijdens hun professionalisering voor het schooljaar 2021-2022 en het eerste trimester van het schooljaar 2022-2023 |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.