Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbrief-info/60D1D5EB364ED90008000307 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

60D1D5EB364ED90008000307

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/d437d986-09de-4b46-8fce-f6ca4389f492

http://purl.org/dc/terms/title

Subsidie project voorbeeldscholen met cognitief sterk functionerende leerlingen

http://purl.org/dc/terms/issued

2022-03-31T15:26:02.265Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/dea30b0b-b106-11ec-8c6a-612246f4fd82

http://schema.org/position

17

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

De Vlaamse Regering kent aan een aantal scholen&nbsp;<span>voor het&nbsp;projectjaar 2021-2022&nbsp;</span>een&nbsp;<strong>subsidie</strong> van maximaal <strong>497.200 euro</strong> toe&nbsp;voor <strong>het project 'voorbeeldscholen met cognitief sterk functionerende leerlingen'&nbsp;met wetenschappelijke ondersteuning</strong>.&nbsp;De subsidie is bedoeld voor het verder finaliseren van de lopende werkzaamheden en het verspreiden van effectieve praktijken naar nieuwe scholen die een beleid en praktijk voor cognitief sterke leerlingen willen opzetten of verder ontwikkelen.&nbsp;Met dit besluit wordt de&nbsp;subsidie verlengd die werd toegekend aan 9 scholen voor gewoon basisonderwijs, 4 scholen voor gewoon secundair onderwijs en een expertisecentrum.

http://purl.org/dc/terms/subject

Onderwijs en Vorming

http://purl.org/dc/terms/alternative

Ontwerpbesluit van de Vlaamse Regering tot toekenning van een subsidie van maximaal 497.200 euro voor het project “voorbeeldscholen met cognitief sterk functionerende leerlingen” met wetenschappelijke ondersteuning voor het projectjaar 2021-2022

Resultaten 1 - 11 van 11

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.