Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbrief-info/6093B024364ED90008000035 weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
6093B024364ED90008000035 | |
Plan Vlaamse Veerkracht: dossier 17 | |
2021-11-12T15:52:24.331Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/870f53f0-43d0-11ec-9bd2-2b28dc3a4242 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a0712 | |
10 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/60943C0A364ED9000800010E | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/60912114364ED90008000E64 | |
In het kader van <strong>maatregel 017 van het relanceplan Vlaamse Veerkracht, 'extra aandacht voor meest kwetsbaren', keurt de Vlaamse Regering de visienota 'Van kwetsbaar naar weerbaar - deel 1: beter leren, beter voelen': plan voor een kwalitatief versterkt onderwijs' goed.</strong> De visienota schetst de speerpunten en bijhorende acties van deze maatregel voor de school- en academiejaren 2021-2022 en 2022-2023. De speerpunten zijn: 1. van achterstand naar voorsprong: aanpakken leerachterstand; 2. bevorderen van het mentaal welzijn van leerlingen, scholieren en studenten; en 3. versterking van leraren, lerarenopleiders en schoolleiders. De visienota focust op de eerste twee speerpunten, met de prioriteit op het wegwerken van de leerachterstand en het aanpakken van het verminderd welbevinden bij alle Vlaamse leerlingen. De Vlaamse minister bevoegd voor onderwijs zal de visienota indienen in het Vlaams Parlement. | |
Visienota ‘Van kwetsbaar naar weerbaar – deel 1 beter leren, beter voelen’: plan voor een kwalitatief versterkt onderwijs (VV017)’ in uitvoering van het relanceplan “Vlaamse veerkracht” |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.