Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbericht/67D1706016462D9688279A5B weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

67D1706016462D9688279A5B

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/3bd27bb7-3235-4418-96ff-672ae71c1488

http://purl.org/dc/terms/title

Goedkeuring herwerkte curriculumdossiers structuuronderdelen 7de leerjaren gericht op instroom arbeidsmarkt van het secundair onderwijs

http://purl.org/dc/terms/issued

2025-03-17T12:51:02.656Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/7a75e122-032e-11f0-a949-2f5a63771b76

http://schema.org/position

21

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/67CEB21A16462D9688279585

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/67CEB21A16462D9688279586

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/67CEB22016462D9688279589

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/67CEB22016462D968827958A

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/67CEB22016462D968827958B

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/67CEB22116462D968827958C

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/67CEB22616462D968827958F

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/67CEB22716462D9688279590

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

<div lang="nl-BE" data-say-document="true"><p>Een curriculumdossier beschrijft op samenhangende wijze en vanuit onderwijskundig perspectief het geheel van de vorming van een structuuronderdeel van het secundair onderwijs en brengt alle doelen die van toepassing zijn op dat structuuronderdeel samen. De curriculumdossiers worden gezamenlijk door alle onderwijsverstrekkers ontwikkeld en ingediend. In toepassing van de vigerende regelgeving werden <strong>op 25 oktober 2024</strong> de <strong>curriculumdossiers voor de 7 de leerjaren gericht op instroom arbeidsmarkt van het secundair onderwijs afgekeurd</strong>. De indieners kregen de mogelijkheid tot een <strong>herwerking</strong> van die curriculumdossiers en <strong>herindiening</strong> tegen 31 december 2024. Aangezien er in de heringediende curriculumdossiers door de adviserende diensten <strong>tekorten</strong> werden vastgesteld, werd door de onderwijsverstrekkers en met ondersteuning van AHOVOKS een screening van alle curriculumdossiers doorgevoerd op <strong>feitelijke onjuistheden</strong> (tegenstrijdigheden met de regelgeving) en werden deze <strong>rechtgezet</strong>. Daarnaast werden ook <strong>belangrijke wijzigingen</strong> aan de curriculumdossiers doorgevoerd die volgens de onderwijsinspectie noodzakelijk waren. Nu <strong>keurt</strong> de Vlaamse Regering deze <strong>herwerkte curriculumdossiers goed</strong>.</p></div>

http://purl.org/dc/terms/subject

Onderwijs en Vorming

http://purl.org/dc/terms/alternative

Ontwerpbesluit van de Vlaamse Regering tot goedkeuring van curriculumdossiers voor de structuuronderdelen van de 7de leerjaren gericht op instroom arbeidsmarkt van het secundair onderwijs

Resultaten 1 - 19 van 19

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.