Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbericht/67C0383F54D284A9CC26060B weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

67C0383F54D284A9CC26060B

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/3bd27bb7-3235-4418-96ff-672ae71c1488

http://purl.org/dc/terms/title

Oordeel over beroep ingesteld door Katholieke Universiteit Leuven tegen oordeel dat wordt geacht negatief te zijn over aanvraag tot inrichting van de anderstalige opleiding Bachelor of Applied Linguistics: Combination of two languages bij de Commissie Hoger Onderwijs

http://purl.org/dc/terms/issued

2025-03-03T12:51:04.093Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/28951e34-f82e-11ef-a949-2f5a63771b76

http://schema.org/position

15

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

<div lang="nl-BE" data-say-document="true"><p>De Vlaamse Regering geeft een <strong>negatief oordeel over het beroep ingesteld door</strong> de <strong>Katholieke Universiteit Leuven</strong> tegen het oordeel dat wordt geacht negatief te zijn over de aanvraag <strong>tot inrichting van </strong>de <strong>anderstalige opleiding Bachelor of Applied Linguistics: Combination of two languages</strong> bij de Commissie Hoger Onderwijs. De Vlaamse Regering is van oordeel dat er twijfels geformuleerd kunnen worden bij equivalentie van de aangevraagde anderstalige opleiding ten opzichte van de bestaande Nederlandstalige variant. Daarnaast is ze van oordeel dat de instelling er niet in slaagt om de meerwaarde van de anderstalige opleiding ten opzichte van de Nederlandstalige opleiding voldoende aan te tonen.</p></div>

http://purl.org/dc/terms/subject

Onderwijs en Vorming

Resultaten 1 - 10 van 10

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.