Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbericht/67BD9A5D65C40D1B81BE4507 weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
67BD9A5D65C40D1B81BE4507 | |
Wijziging Codex Secundair Onderwijs: rechtzetting toetsbereik Vlaamse toetsen | |
2025-03-03T12:51:04.034Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/28951e25-f82e-11ef-a949-2f5a63771b76 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/3bd27bb7-3235-4418-96ff-672ae71c1488 | |
8 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/67BC369665C40D1B81BE411A | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/67C1778054D284A9CC26075E | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/67C1777E54D284A9CC26075D | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/67BC369165C40D1B81BE4119 | |
<div lang="nl-BE" data-say-document="true"><p>Na advies van de VLOR <strong>wijzigt</strong> de Vlaamse Regering <strong>opnieuw principieel de Codex Secundair Onderwijs</strong> van 17 december 2010. Dit voorontwerp van wijzigingsdecreet zorgt voor een <strong>rechtzetting van het toetsbereik van de Vlaamse toetsen, door ook de specifieke eindtermen mee te nemen naast de eindtermen</strong>. Na deze aanpassing blijft het mogelijk om de vakken wiskunde en Nederlands in hun volle breedte te toetsen bij de leerlingen van het tweede leerjaar van de 3de graad secundair onderwijs, waardoor de initiële doelstelling van het decreet over de Vlaamse toetsen in het onderwijs, met name het monitoren en versterken van de onderwijskwaliteit, gehandhaafd blijft. Over dit voorontwerp van wijzigingsdecreet wordt nu het advies ingewonnen van de Raad van State.</p></div> | |
Voorontwerp van decreet tot wijziging van artikel 115/8 van de Codex Secundair Onderwijs van 17 december 2010 |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.