Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbericht/676448FEF823F87C5F6E7291 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
676448FEF823F87C5F6E7291
Bekrachtiging en afkondiging decreet organisatie interactief afstandsonderwijs in deeltijds kunstonderwijs
2024-12-23T14:51:08.877Z
2025-01-10T13:26:05.638Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/537a1460-c13d-11ef-9c4c-4968b8ba3612
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/6ef9b3ab-cf56-11ef-9c4c-4968b8ba3612
89
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/b35b9911-be15-11ef-8911-2dd570716491
<div lang="nl-BE" data-say-document="true"><p>In het deeltijds kunstonderwijs geldt als uitgangspunt dat de leeractiviteiten via contactonderwijs verlopen. Een hybride vorm van onderwijs, waarbij lessen op school en online leeractiviteiten elkaar afwisselen kunnen een meerwaarde vormen voor het leerproces. De Vlaamse Regering beslist nu tot <strong>bekrachtiging en afkondiging</strong> van het <strong>decreet</strong> dat de <strong>minimale bepalingen</strong> regelt voor de organisatie <strong>van interactief afstandsonderwijs</strong> in het <strong>deeltijds kunstonderwijs</strong>. Hierdoor kunnen academies die dat wenselijk vinden, onder bepaalde voorwaarden, afwijken van het uitgangspunt van contactonderwijs. De keuze om interactief afstandsonderwijs te organiseren maakt de academie zelf op basis van artistiek-pedagogische en organisatorische overwegingen. <strong>Dit decreet werd op 18 december 2024 aangenomen door het Vlaams Parlement.</strong></p></div>
  • Resultaten 1 - 12 van 12

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.