Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbericht/65D5CE3ED0D2342DDF999DA1 weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
65D5CE3ED0D2342DDF999DA1 | |
Oproep Excellentiefonds 2024-2025 Vlaams secundair onderwijs | |
2024-03-12T14:33:06.684Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/6d79d9a3-e07d-11ee-9f89-5f28d5173c0f | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/e5e856aa-ab83-4832-ad0a-9435ef91521e | |
26 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65D70992D0D2342DDF999E50 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65D7097DD0D2342DDF999E4E | |
<div lang="nl-BE" data-say-document="true"><p data-indentation-level="0">De Vlaamse Regering <strong>keurt de oproep Excellentiefonds 2024-2025 goed, dat </strong>inzet op <strong>excellentie en ambitie in het Vlaamse secundair onderwijs</strong> via een reeks prestigieuze initiatieven, via nieuwe competities of de uitbreiding van bestaande wedstrijden zoals de Olympiades. Het Excellentiefonds 2024-2025 wil vooral <strong>arbeidsmarktgerichte opleidingen en opleidingen met dubbele finaliteit versterken</strong>, <strong>nieuwe wedstrijden introduceren in het leerplichtonderwijs, bestaande wedstrijden en Olympiades opschalen</strong> richting de minder bereikte opleidingssegmenten en het <strong>Nederlands, wiskunde en/of wetenschappen versterken</strong>. In de tweede editie wordt in het bijzonder ingezet op maximale samenwerking binnen en tussen de sectoren, op innovatie rond maatschappelijke en technologische transities en op samenwerking tussen de diverse onderwijsvormen en opleidingen. Het fonds voorziet in <strong>2 miljoen euro</strong> aan financiële ondersteuning voor initiatiefnemers van wedstrijden en Olympiades.</p></div> |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.