|
|
|
65BA0FADFC244B4BB18C0FDA
|
|
Curriculumdossiers derde graad secundair onderwijs
|
|
2024-02-05T14:40:05.774Z
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/fd6c39f5-cf5c-4a74-aff2-2eb5b4999a51
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/7165bb24-c434-11ee-8bb3-81fd7509fe07
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/384269c5-542a-4c95-aec6-c6b250fca93e
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/e5e856aa-ab83-4832-ad0a-9435ef91521e
|
|
14
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C81
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C83
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C79
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C7C
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C7E
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65BBA733FC244B4BB18C11BE
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C75
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C76
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C7A
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C7D
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C86
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C72
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C84
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C70
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C77
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65BBA715FC244B4BB18C11BC
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C71
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C74
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C7F
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C82
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C73
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C80
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C7B
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C88
|
|
<div lang="nl-BE" data-say-document="true"><p data-indentation-level="0">Een curriculumdossier beschrijft op samenhangende wijze en vanuit onderwijskundig perspectief het geheel van de vorming van een structuuronderdeel secundair onderwijs, en brengt alle doelen samen die van toepassing zijn op dat structuuronderdeel. Curriculumdossiers worden gezamenlijk opgesteld door het gemeenschapsonderwijs en de (verenigingen van) schoolbesturen van het gesubsidieerd onderwijs. <span lang="NL">In toepassing van de huidige regelgeving werden <strong>op 27 oktober 2023 vier curriculumdossiers</strong> <strong>voor de derde graad (eerste en tweede leerjaar) van het secundair onderwijs afgekeurd</strong>. De indieners kregen de <strong>mogelijkheid tot herwerking</strong> van die curriculumdossiers. </span>De Vlaamse Regering <strong>keurt nu de herwerkte curriculumdossiers goed </strong>die gezamenlijk door de onderwijsverstrekkers zijn ingediend <strong>voor een reeks structuuronderdelen voor de derde graad van het secundair onderwijs.</strong></p></div>
|
|
Ontwerpbesluit van de Vlaamse Regering tot goedkeuring van curriculumdossiers voor bepaalde structuuronderdelen van het secundair onderwijs
|