Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbericht/65BA0FADFC244B4BB18C0FDA weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

65BA0FADFC244B4BB18C0FDA

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/384269c5-542a-4c95-aec6-c6b250fca93e

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/e5e856aa-ab83-4832-ad0a-9435ef91521e

http://purl.org/dc/terms/title

Curriculumdossiers derde graad secundair onderwijs

http://purl.org/dc/terms/issued

2024-02-05T14:40:05.774Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/7165bb24-c434-11ee-8bb3-81fd7509fe07

http://schema.org/position

14

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C72

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C75

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C76

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C79

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C7A

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C7C

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C7D

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C7E

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C81

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C83

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C86

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65BBA733FC244B4BB18C11BE

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C70

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C71

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C73

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C74

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C77

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C7B

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C7F

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C80

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C82

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C84

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65B7D447FC244B4BB18C0C88

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/65BBA715FC244B4BB18C11BC

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

<div lang="nl-BE" data-say-document="true"><p data-indentation-level="0">Een curriculumdossier beschrijft op samenhangende wijze en vanuit onderwijskundig perspectief het geheel van de vorming van een structuuronderdeel secundair onderwijs, en brengt alle doelen samen die van toepassing zijn op dat structuuronderdeel. Curriculumdossiers worden gezamenlijk opgesteld door het gemeenschapsonderwijs en de (verenigingen van) schoolbesturen van het gesubsidieerd onderwijs. <span lang="NL">In toepassing van de huidige regelgeving werden <strong>op 27 oktober 2023 vier curriculumdossiers</strong> <strong>voor de derde graad (eerste en tweede leerjaar) van het secundair onderwijs afgekeurd</strong>. De indieners kregen de <strong>mogelijkheid tot herwerking</strong> van die curriculumdossiers. </span>De Vlaamse Regering <strong>keurt nu de herwerkte curriculumdossiers goed </strong>die gezamenlijk door de onderwijsverstrekkers zijn ingediend <strong>voor een reeks structuuronderdelen voor de derde graad van het secundair onderwijs.</strong></p></div>

http://purl.org/dc/terms/subject

Onderwijs en Vorming

http://purl.org/dc/terms/subject

Tewerkstelling

http://purl.org/dc/terms/alternative

Ontwerpbesluit van de Vlaamse Regering tot goedkeuring van curriculumdossiers voor bepaalde structuuronderdelen van het secundair onderwijs

Resultaten 1 - 37 van 37

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.