Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbericht/65BA0DFCFC244B4BB18C0FC7 weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Waarde |
---|---|
65BA0DFCFC244B4BB18C0FC7 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/384269c5-542a-4c95-aec6-c6b250fca93e |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/e5e856aa-ab83-4832-ad0a-9435ef91521e |
|
Programmatie (niet-)duale structuuronderdelen opleidingsvorm 4 buitengewoon secundair onderwijs schooljaar 2024-2025 |
|
2024-02-05T14:40:05.749Z |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/7165bb23-c434-11ee-8bb3-81fd7509fe07 |
|
13 |
|
http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent |
<div lang="nl-BE" data-say-document="true"><p data-indentation-level="0">De Vlaamse Regering beslist over de <strong>programmatieaanvragen van (niet-)duale structuuronderdelen in opleidingsvorm 4 van het buitengewoon secundair onderwijs voor het schooljaar 2024-2025</strong>. <span lang="NL">Eind november 2023 werden er 45 ontvankelijke aanvragen voor structuuronderdelen van opleidingsvorm 4 van het buitengewoon secundair onderwijs ingediend door 8 scholen. </span><span lang="NL">35 aanvragen hebben echter betrekking op de oprichting van een nieuwe opleidingsvorm 4 of een nieuwe school met opleidingsvorm 4 waardoor de beslissing over de programmatie van deze structuuronderdelen afhankelijk is van de beslissing over de oprichting van de opleidingsvorm of school. Daarom werden nu </span><span lang="NL">enkel de aanvragen opgenomen van bestaande scholen die momenteel opleidingsvorm 4 al aanbieden.</span> De Vlaamse Regering <strong>keurt nu 7 ontvankelijke programmatieaanvragen goed.</strong> </p></div> |
Ontwerpbesluit van de Vlaamse Regering tot goedkeuring van de programmatie van niet-duale en duale structuuronderdelen in opleidingsvorm 4 van het buitengewoon secundair onderwijs |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.