|
|
|
6538DD6C9DAB6626D11E5494
|
|
Beoordeling aanvragen curriculumdossiers secundair onderwijs
|
|
2023-10-30T13:26:03.166Z
|
|
2023-11-08T07:27:03.992Z
|
|
2023-11-08T13:29:03.044Z
|
|
2024-09-23T11:52:13.279Z
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/faf802ff-bca7-4419-acc0-d84937e5bcd4
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/34c9c2a6-7e08-11ee-a3ea-3feb7e051e8d
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/c6ddc653-7e3a-11ee-a3ea-3feb7e051e8d
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/ddd6680e-7727-11ee-a818-4975c18970f9
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/4237ca0e-79a2-11ef-9bfd-4900951492a9
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/f7fe3320-7c15-4322-b907-02571d3dfe6e
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/d283fd40-f781-4300-a913-60658e2aec85
|
|
31
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E510B
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5102
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653A8B459DAB6626D11E56F9
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5116
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5100
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E510A
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E510C
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5110
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5103
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5111
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5109
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E510E
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5106
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5114
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653A8B609DAB6626D11E56FB
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5107
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5105
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5112
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5108
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5115
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E510D
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5113
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E5117
|
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/653688109DAB6626D11E510F
|
|
<p data-indentation-level="0">Een curriculumdossier beschrijft op samenhangende wijze en vanuit onderwijskundig perspectief het geheel van de vorming van een structuuronderdeel secundair onderwijs, en brengt alle doelen samen die van toepassing zijn op dat structuuronderdeel. Curriculumdossiers worden gezamenlijk opgesteld door het gemeenschapsonderwijs, de (verenigingen van) schoolbesturen van het gesubsidieerd onderwijs en, ingeval het curriculumdossier betrekking heeft op een structuuronderdeel dat duaal kan worden georganiseerd, een afvaardiging van de centra voor vorming van zelfstandigen en kleine en middelgrote ondernemingen. Na adviezen van AHOVOKS, de Onderwijsinspectie en het Departement Werk & Sociale Economie, <strong>keurt</strong> de Vlaamse Regering <strong>nu het curriculumdossier goed voor het structuuronderdeel 'Bedrijfsondersteunende informaticawetenschappen' van de 3de graad van het secundair onderwijs. </strong>Ze <strong>beslist de curriculumdossiers voor </strong>de structuuronderdelen <strong>'Datacommunicatie- en netwerkinstallaties' </strong>(duaal), <strong>'Applicatie- en databeheer'</strong> (domein Economie en Organisatie), <strong>'Applicatie- en databeheer'</strong> (domein STEM) en <strong>'Industriële ICT' van de 3de graad niet goed te keuren</strong>, en biedt de indieners de mogelijkheid om deze curriculumdossiers te herwerken en uiterlijk 31 december 2023 in te dienen bij de bevoegde dienst. </p>
|
|
Ontwerpbesluit tot goedkeuring van een curriculumdossier
|