Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbericht/6501A7123605E1AC863BF071 weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
6501A7123605E1AC863BF071 | |
Addendum bij beheersovereenkomst Steunpunt centrale toetsen in Onderwijs voor schoolfeedback paralleltoetsen | |
2023-09-18T11:51:07.465Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/a3838275-5619-11ee-8231-c351e353e381 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/d283fd40-f781-4300-a913-60658e2aec85 | |
18 | |
<p data-indentation-level="0"><strong>Basisscholen nemen bij leerlingen in het zesde leerjaar verplicht gevalideerde toetsen af uit ten minste 3 leergebieden</strong>. De feedback uit die toetsen is een belangrijke informatiebron voor de interne kwaliteitszorg op school. De Vlaamse Regering sloot een <strong>beheersovereenkomst met het Steunpunt Ontwikkeling van gestandaardiseerde, genormeerde en gevalideerde net- en koepeloverschrijdende toetsen in Vlaanderen,</strong> voor een periode van 5 jaar. Eén van de opdrachten van dit steunpunt is om feedback aan scholen te geven. De Vlaamse Regering <strong>keurt nu een addendum goed bij deze beheersovereenkomst, </strong>met een voorstel over het takkenpakket, de noodzakelijke tools en support, en een raming van de kostprijs<strong> voor de schoolfeedback bij de paralleltoetsen basisonderwijs</strong> <strong>voor de schooljaren 2023-2024 en 2024-2025</strong>. De Vlaamse minister bevoegd voor onderwijs zal het addendum namens de Vlaamse Gemeenschap ondertekenen. </p> | |
Ontwerp van addendum bij de beheersovereenkomst met het Steunpunt Ontwikkeling van gestandaardiseerde, genormeerde en gevalideerde net- en koepeloverschrijdende toetsen in Vlaanderen voor de periode 2020-2025 |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.