Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbericht/6476F3408E8235823F6B8A55 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

6476F3408E8235823F6B8A55

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/d283fd40-f781-4300-a913-60658e2aec85

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/f7fe3320-7c15-4322-b907-02571d3dfe6e

http://purl.org/dc/terms/title

Goedkeuring curriculumdossiers secundair onderwijs

http://purl.org/dc/terms/issued

2023-06-05T11:51:05.598Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/3e89b027-0397-11ee-b6f5-8f1900371d38

http://schema.org/position

25

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/647897998E8235823F6B8C4E

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/647897998E8235823F6B8C4F

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/647897998E8235823F6B8C50

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6475A6948E8235823F6B8800

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6475A6948E8235823F6B8804

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6475A6948E8235823F6B8801

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6475A6948E8235823F6B8803

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

<p data-indentation-level="0">Een curriculumdossier beschrijft op samenhangende wijze en vanuit onderwijskundig perspectief het geheel van de vorming van een structuuronderdeel secundair onderwijs, en brengt alle doelen samen die van toepassing zijn op dat structuuronderdeel. De Vlaamse Regering <strong>keurt nu de curriculumdossiers goed die gezamenlijk door de onderwijsverstrekkers zijn ingediend voor de structuuronderdelen van het secundair onderwijs.</strong> Dit dossier heeft betrekking op <strong>alle leerjaren en graden van het voltijds secundair onderwijs, uitgezonderd het derde leerjaar van de derde graad</strong>.</p>

http://purl.org/dc/terms/subject

Onderwijs en Vorming

http://purl.org/dc/terms/alternative

Ontwerpbesluit van de Vlaamse Regering tot goedkeuring van curriculumdossiers voor het secundair onderwijs

Resultaten 1 - 19 van 19

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.