Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbericht/646CC3D38E8235823F6B8280 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
646CC3D38E8235823F6B8280
Referentiekader kwaliteitsvolle leersteun
2023-05-30T11:51:05.214Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/3f3523ea-fee0-11ed-9ebc-b7067731ef0f
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/d283fd40-f781-4300-a913-60658e2aec85
27
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/646C62398E8235823F6B7FCE
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/646C62398E8235823F6B7FD1
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/646C62398E8235823F6B7FD0
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/646C62398E8235823F6B7FCF
<p data-indentation-level="0">Het <strong>decreet</strong> over leersteun wil ervoor zorgen dat elke leerling in Vlaanderen de juiste ondersteuning krijgt. Het biedt <strong>leersteun aan scholen voor gewoon onderwijs waar leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften school lopen</strong>. Het mikt op onderwijskwaliteit, maximale leerwinst en een optimale ontwikkeling voor alle leerlingen, met een model dat haalbaar blijft voor de schoolteams en andere betrokkenen. In dit kader <strong>keurt de Vlaamse Regering nu, na advies van de Raad van State, definitief het besluit goed dat het referentiekader kwaliteitsvolle leersteun vaststelt</strong>. Het besluit geeft hiermee verdere uitvoering aan de bepalingen van het decreet over leersteun.</p>
Ontwerpbesluit van de Vlaamse Regering tot vaststelling van het referentiekader kwaliteitsvolle leersteun
  • Resultaten 1 - 15 van 15

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.