Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbericht/63EC9C042E929B312AB5D9D9 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

63EC9C042E929B312AB5D9D9

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/d283fd40-f781-4300-a913-60658e2aec85

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/f7fe3320-7c15-4322-b907-02571d3dfe6e

http://purl.org/dc/terms/title

Goedkeuring curriculumdossiers secundair onderwijs

http://purl.org/dc/terms/issued

2023-02-20T12:51:04.242Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/3a679c09-b11d-11ed-acef-cb79ff739a89

http://schema.org/position

24

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/63EF78D72E929B312AB5DD89

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/63EF78D72E929B312AB5DD8A

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/63EF78D72E929B312AB5DD8B

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/63EF78D72E929B312AB5DD8C

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/63EF78D72E929B312AB5DD8D

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/63EF78762E929B312AB5DD7A

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/63EF78D72E929B312AB5DD87

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/63EF78D72E929B312AB5DD88

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

Een curriculumdossier beschrijft op samenhangende wijze en vanuit onderwijskundig perspectief het geheel van de vorming van een structuuronderdeel secundair onderwijs, en brengt alle doelen samen die van toepassing zijn op dat structuuronderdeel. De Vlaamse Regering <strong data-__set-by="rdfa-editor">beslist nu </strong>op basis van de adviezen van het Agentschap voor Hoger Onderwijs, Volwassenenonderwijs, Kwalificaties en Studietoelagen (AHOVOKS), de Onderwijsinspectie en het departement Werk &amp; Sociale Economie<strong data-__set-by="rdfa-editor"> om de curriculumdossiers van het secundair onderwijs terug te sturen naar de onderwijsverstrekkers, die opnieuw de kans krijgen om ze te herwerken conform de regelgeving. </strong>Voor elk dossier met een beroepskwalificatie moeten de onderwijsverstrekkers contact opnemen met de betrokken sectoren en hen het curriculumdossier in kwestie voorleggen. Voor elk dossier met een beroepskwalificatie moet er een akkoord zijn van de betrokken sectoren. Wanneer geen consensus wordt gevonden tegen 13 maart 2023 zal AHVOKS een voorstel doen aan de Vlaamse Regering, voor duale structuuronderdelen zal dat samen met het departement Werk en Sociale Economie zijn.

http://purl.org/dc/terms/subject

Onderwijs en Vorming

http://purl.org/dc/terms/subject

Economie

http://purl.org/dc/terms/alternative

Ontwerpbesluit van de Vlaamse Regering tot goedkeuring van bepaalde curriculumdossiers van het secundair onderwijs

Resultaten 1 - 21 van 21

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.