Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/903ea440-43c7-11ec-9bd2-2b28dc3a4242 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

http://data.vlaanderen.be/ns/besluit#Agendapunt

http://purl.org/dc/terms/created

2021-11-12T14:48:14.127Z

http://purl.org/dc/terms/modified

2021-11-12T14:48:14.127Z

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

903ea440-43c7-11ec-9bd2-2b28dc3a4242

http://purl.org/dc/terms/title

A. Protocol van de onderhandelingen die gevoerd werden betreffende een akkoord van sectorale sociale programmatie voor de jaren 2021-2024 voor de sector “Onderwijs” van de Vlaamse Gemeenschap tussen de Vlaamse Regering en de representatieve vakorganisaties ACOD, FCSOD (en ACV Voeding en diensten) en VSOA B. Protocol van de onderhandelingen die gevoerd werden betreffende een akkoord van sectorale programmatie voor de jaren 2021-2024 voor de sector “Hoger onderwijs” van de Vlaamse Gemeenschap tussen de Vlaamse Regering, de representatieve vakorganisaties ACOD, FCSOD en VSOA en de besturen van het hoger onderwijs C. Protocol van de onderhandelingen die gevoerd werden betreffende een akkoord van sectorale sociale programmatie voor de jaren 2021-2024 voor de sector “Basiseducatie” van de Vlaamse Gemeenschap tussen de Vlaamse Regering, de werkgevers Ligo, Centra voor Basiseducatie vzw en de representatieve vakorganisaties ACOD, COC en VSOA

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/06663160-1171-11ec-ba52-1d96a91e196e

http://schema.org/position

14

http://data.vlaanderen.be/ns/besluit#Agendapunt.type

Mededeling

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#korteTitel

Protocollen CAO onderwijs

http://data.vlaanderen.be/ns/besluit#aangebrachtNa

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/903ea43f-43c7-11ec-9bd2-2b28dc3a4242

Resultaten 1 - 10 van 10

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.