Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/2fa536be-6c77-11f0-89c7-7f94874dd9d1 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

http://data.vlaanderen.be/ns/besluit#Agendapunt

http://purl.org/dc/terms/created

2025-07-29T12:26:01.645Z

http://purl.org/dc/terms/modified

2025-07-29T12:26:01.645Z

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

2fa536be-6c77-11f0-89c7-7f94874dd9d1

http://purl.org/dc/terms/title

Voorontwerp van besluit van de Vlaamse Regering tot invoering van een extra subsidie als compensatie voor de hogere brandstofkosten van de diensten voor gezinszorg in 2025 en tot wijziging van bijlage 2 bij het besluit van de Vlaamse Regering van 28 juni 2019 betreffende de programmatie, de erkenningsvoorwaarden en de subsidieregeling voor woonzorgvoorzieningen en verenigingen voor mantelzorgers en gebruikers en het besluit van de Vlaamse Regering van 24 september 2021 tot bepaling van een aantal evaluatiecriteria voor de programmatie van diensten voor gezinszorg en van een aantal criteria voor de verdeling van de extra uren gezinszorg over de erkende diensten voor gezinszorg, naar aanleiding van de COVID-19-pandemie en VIA6

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/83dc3df0-63a8-11f0-b655-15c7c3e19e27

http://schema.org/position

41

http://data.vlaanderen.be/ns/besluit#Agendapunt.type

Nota

http://www.w3.org/ns/prov#wasRevisionOf

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/235028c8-66f2-11f0-89c7-7f94874dd9d1

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#korteTitel

Diensten voor gezinszorg: compensatie brandstofkosten, mentaal welzijn, kwalificatievereisten, duaal leren en urencontingent

http://data.vlaanderen.be/ns/besluit#aangebrachtNa

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/2fa536bd-6c77-11f0-89c7-7f94874dd9d1

Resultaten 1 - 11 van 11

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.